algemene voorwaarden

 

bestelling en levering

stap 1   Via het bestelformulier op de website geef je je bestelling door. Daarmee is je bestelling nog niet definitief, dit bepaal je pas bij stap 2.
     
stap 2   Binnen 1 werkdag krijg je bericht of de gewenste artikelen allemaal nog beschikbaar zijn en wat de verzendkosten zijn. Ook ontvang je de verdere betaalgegevens. Je kunt nu kiezen of je de bestelling wel of niet wil laten doorgaan.
NB: als ik na een week nog niets heb gehoord, ga ik ervanuit dat de bestelling niet doorgaat.
     
stap 3   Je betaalt het totaalbedrag.
     
stap 4   Wanneer ik de betaling heb ontvangen, zorg ik voor de verzending van je bestelling. Dit doe ik zo snel mogelijk, en in elk geval binnen 2 werkdagen.

 

voorraad

Ik doe mijn best om de voorraadgegevens op mijn website actueel te houden. Maar dit doe ik handmatig en de informatie op mijn website zal dan ook niet altijd helemaal actueel zijn.
Daarom kan ik ook geen garantie geven dat op elk moment alles wat in mijn webwinkel aangeboden wordt daadwerkelijk nog beschikbaar is.

Bovendien: elk verfbad is uniek. Ik gebruik geen vaste kleurencombinaties, maar werk steeds naar mijn inspiratie van dat moment. Dit betekent een exclusief product, maar ook: uitverkocht = definitief uitverkocht.

 

verzendkosten

Ik bereken de verzendkosten door die ik zelf moet betalen. Je krijgt hierover bericht wanneer je een bestelling gedaan hebt. Vallen de verzendkosten tegen, dan heb je uiteraard de mogelijkheid om alsnog van je bestelling af te zien.

 

geen rooklucht, wel katten bij De Paradijsvogel

Bij De Paradijsvogel wordt niet gerookt, dus alle artikelen in mijn webwinkel zijn rookvrij.

En de katten: uiteraard berg ik alle voorraad buiten bereik van de katten op en zorg ik er verder ook zoveel mogelijk voor dat er geen haren of huidschilfers van de katten op komen. Maar dat is natuurlijk nooit helemaal uit te sluiten, dus als je allergisch bent voor katten, kan het zijn dat je hier enige hinder van hebt wanneer je mijn garens of kleding net hebt ontvangen.

 

retourzendingen

Mocht het bestelde toch niet helemaal zijn wat je zoekt, dan heb je 7 dagen de tijd om de artikelen die je wilt retourneren zonder opgaaf van redenen terug te sturen.

De verzendkosten voor retourneren betaal je zelf, het (voor die goederen geldende) factuurbedrag inclusief verzendkosten wat je aan mij betaald hebt krijg je terug.

Artikelen die in de tussentijd gebruikt en/of beschadigd zijn kan ik uiteraard niet terugnemen.

 

klachten

Hoewel ik de pakketten natuurlijk zorgvuldig inpak en goed controleer, kan er een keer iets mis gaan.

Dus mocht je per ongeluk het verkeerde artikel hebben ontvangen, of er is iets anders misgegaan met de bestelling, laat het me dan zo snel mogelijk weten en in elk geval binnen 7 dagen. Afhankelijk van de situatie kijken we wat een goede oplossing is. Als duidelijk is dat ik een fout heb gemaakt, heb je uiteraard de mogelijkheid om de goederen waar het om gaat terug te sturen tegen vergoeding van de verzendkosten en het (voor die goederen geldende) factuurbedrag inclusief verzendkosten.

Stuur geen pakketten terug zonder vooraf overleg en artikelen die in de tussentijd gebruikt en/of beschadigd zijn kan ik uiteraard niet terugnemen.

NB: Een kleine kleurafwijking ten opzichte van de foto's zoals je ze op mijn website hebt gezien geldt niet als fout en kan dan ook geen reden zijn voor een klacht. Ik doe mijn best om foto's te plaatsen die zo goed mogelijk lijken op het origineel, maar dat lukt nooit voor 100 %. Bovendien heb ik geen invloed op de scherminstellingen waarmee je mijn website bekijkt.

 

typefouten

Ik doe mijn best om alle informatie foutloos op de website te krijgen, maar ik kan niet uitsluiten dat er een enkele keer een typefoutje blijft staan. Bij duidelijke typefouten kun je dan ook geen rechten ontlenen aan de prijsinformatie in de webwinkel.

 

 

De Paradijsvogel

inschrijving KvK te Groningen: 01124776
BTW-nummer: NL1076.61.317.B01

 

startpagina webwinkel